miercuri, 17 octombrie 2007

Noi doi (sau numai tu)

Vezi tu..acum nu scriu asta pentru tine. Nu e o dedicatie, nu e ceva siropos.E ceva care merita scris pentru a nu ramane in mine.Asa ca sa nu crezi ca esti special..asa de special. Tu pentru mine esti un fel de contra greutate. Fara tine as fi alt om si nu cred ca ar merita sa fiu altceva decat sunt acum.


Tu esti un om foarte ciudat. Esti cu totul special si nu inteleg ce motive ai sa fii asa. Iar noi doi suntem si mai ciudati. Suntem doua ciudatenii menite(Sau nu) sa fie impreuna. Nu te inteleg aproape niciodata si vreau sa te descopar asa cum nu esti. Am impresia ca imi vorbesti tot timpul..da..si cand ma tii de mana, simt ca ma completez dar o parte din mine se destrama si ajunge la tine.

Eu nu stiu ce crezi tu despre mine...nici nu o sa stiu...nici nu vreau sa stiu. De multe ori m-am gandit: de ce am asteptat atata...de ce nu am plecat de la inceput cu ceva frumos, ceva care exista si acum...ceva minunat...nu stiu..poate ca asa a fost sa fie..Multe lucruri ne-au oprit..te-au oprit mai bine zis..

Acum totul este asa cum trebuia sa fie si incerc sa realizez ca noi doi suntem ceva care nu se va termina niciodata..suntem asa cum suntem: noi doi(sau numai tu)

Niciun comentariu: